STOCKHOLM MED BRUDARNA!!

Ja igår va jag som sagt ledig från skolan eller hade egentligen nån föreläsning men den skippade nog dom flesta och tog ledigt i stället. Så jag Elin och Sandra hade bestämmt att vi skulle åka in till storstaden och spendera lite pengar nått jag gjorde oxå. Vi började med att käka på favvo stället och nej inte donken det blev Jensens biffhouse åh så jävla gott! Där svullade vi tills magarna explodera men det va så värt det! Sen gick vi runt i lite affärer och sandra den jävel hittade en rosa jumpsuit för bara 150spänn! Åh så avvis fanns inte i min storlek så det säg ju riktigt hårt om jag får säga det själv! Men vi båda hittade även massa annat, Elin va med som ett litet smakförslag och även som bästa sällskapet! Jag fick i alalfall emd min nya skor, body butter, ansiktstvätt & ögonfrans böjare. Lixom inget som va onädigt så tummen upp på det! Ja det var väl min dag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback