NEMO NEMO NEMO NEMO NEMO NEMO ♥


Nu kommer jag sova gott! Kan börja med för er som bryr er och är intresserade så älskar jag ju Nemo Heden. När jag ser honom dör jag typ och får panik hah nästan som om jag vore kär i honom hmm. Iallafall härom dagen bestämmde han sej för att sluta blgga och tro det eller ej men jag blev fett ledsen! Men nu kikade jag in i allafall bara för att kolla igenom bloggen och läsa gamla inlägg som jag läst tusentals gånger förut och vad ser jag då!!? Jo han börjar blogga på Finest! Åh så jävla lycklig jag är nu vet inte vart jag ska ta vägen! Bloggen är inte så uppdaterad nu när han är i thailand och bor där tillochmed. Nä nu ska jag sova och jag kommer sova jävligt bra i natt! GODNATT PUSS
http://www.finest.se/Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback