LEKTE IDROTTS LÄRARE FÖR EN DAG!

Tjenis penis bloggen,
Idag va en rätt chillpill dag i skolan, hade hygien på morgonen där vi tog prover på mobiler och piercingar och sånt ska bli riktigt roligt att se hur äckligt det egentligen är. Mest är jag rätt på min tungpiercing för jag vet hur lätt just piercingar blir smutsiga. Sen vare dax för idrott där jag hade min egna idrottslektion, körde cirkelgym och vanligt fyrpass liksom. Det gick bra och det var hur kul som helst att kolla hur alla gjorde med tanke att jag gjorde det där varje lördag med fotbollen. Alla var ju inte direkt med men det va deras betyg så pratade lite med Benny om sånt och allt ser lysande ut för mig weii. Sen rullade skoldagen på snabbt och det är skönt med helg nu för har jätte mkt att ätnka igenom ja rätt viktiga saker faktiskt men nä nu ska jag göra lite nytta puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback