KORT SKOLDAG FÖR MIN DEL.

Tjenare!
Ligger i sängen nu helt död och mår sämst. Såg fram emot denna vecka och måndagen började riktigt bra men kom till skolan och fick fetaste mesnvärken så va med på ca 40minuter av bageri lektionen. På vägen till tågstationen började jag kallsvettas och krampai mina ben ja så brukar det bli när jag får min mensvärk vilken är skit läskigt. Även la jag tre hela pizzor på tåget, dock inte på golvet utan i en påse jag snabbt fick upp ur väskan. Äckligt som fan men jag är van usch! På vägen hem så orkade jag knappt gå så jag gick över tågspåret och upp genom skogen, tack gode gud till den som klipper staketet så man kan gå där bästa! Kom i allafall hem spydde lite till sen däckade jag i sängen. Inge ovanligt när jag har värk men det börjar bli jätte jobbigt att ha det så nu. Så om nån vet vad man kan göra så snälla tell me! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback