KÖR BA!

Klockan är nu halv fem och jag har nästan nyss gått upp! Kvällen/natten va crazzzzzy! Det började med fotboll på IP grabbarna spelade JDM och när vi gick där ifrån så stog det 4-0 till Älvsjö. Jag Tess Irre och Wilma drog till nynäs där det var fest på sandhamn. Träffade Alex Erik och Oustin som vi skulle tillbringa kvällen med. Men efter som hon som hade festen hade ett förflutet med Alex blev det kaos på en gång men vi andra kunde smita in på festen och vart ska man börja? hahah först och främst så blev det gratis fylla vilket alltid är bäst och för det andra så va fet liteknäpp känsla att vara där haha. Aja jag hade roligt i allafall! Sen blev det vekt och Dennis Charlie Robbin och Wettern kom så vi åkte hem med dom. Eller ja dom hde bilarna med sig så åkte med Robbin och Charlie vilket jag inte ångrar. Vi lyssna på massa barnmusik och körde hem i 160 och jag bara skratta hela vägen. Vi landade hemma hos Wettrn där vi kissade och sen körde vidare till Sorundamen där hände inget så vi åkte runt bara och chillade härligt. Jag hade hur jävla bra som helst. Sen åkte vi vidare till yxlö men blev inte kvar där länge. Så vi åkte hem till Wettern ingen och chillade på hans altan. Snackade och hade det grymt! Sen vid jag har ingenaing om vad klockan var då drog vi hemmåt. Vaknade av att jag kände att det var dax att gå upp vid halv fyra på efter middagen och även så hade jag 10830 händelser på FB där tess hade skrivit att jag var borta för att jag inte svarade hahah! Massa sms på telefonen oxå hah sköna lirare som bryr dig! Ja nu ska jag ringa simon och ladda om för ikväll i think puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta wilma följer med er på fest. Hon är typ tolv år gammal. Piiiinsamt

2012-03-25 @ 13:19:35
Postat av: jenny

var du där? jag såg inte dig.. det var min fest också haha :)



sv; jag kom med i bp men ska spela klart i nynäs, så byter i höst. kram! :)

2012-03-25 @ 17:05:39
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback