KALL ONT HÄNGIG TRÖTT

Ja det är väl så man kan beskriva mig just nu, jag mår inte alls bra och frågan är vrf? Jag käkade en macka igår i skolan sen blev det svart för mig. Spytt skackat svettats ja allt på engång kanske blev jag matförgiftad av min egna skola? Nått som inte skulle förvåna mig precis. Så men adnra ord så var jag hemma idag från skolan. Jag har jätte ont i halsen och min fot gör så jävla ont varför? nä usch jag håller på att bli sjuk och fyfan säger jag bara. Men jag ska inte tycka synd om mig för de finns folk som har det värre än mig, plus så är jag jävligt glad över att slippa skolan dom här dagarna då jag är i köket med johannes och han är ju fan dum i huvudet! Blir så jävla arg när jag är nära honom och lovar er är han emd oss i trean så byter jag till servering det kan jag lova med hela mitt hjärta. Aja sluta hata nu men idag rå då har jag degat hemma framför tv:n och städat ha rjag oxå gjort ngt som är standard när jag är sjuk. Lite nytta måste man ju göra eller hur. N' nu ska jag kolla på tv och rypa under täcket puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback