HÄRLIGT ATT VA PÅ IP IGEN!

tbx till olycksplatsen, haha nej usch det lät groft. Va på Ip igår och kollade på herrarnas match tillsammans med Pillan och Elin. Folk frågade hur det var och och vad som hade hänt så det kändes endå skönt att folk bryr sig på riktigt. Matchen slutade med vinst för Ösmo 4-3 om jag inte minns fel men dom brände ju en straff ajaj, rätt på målvakten. Pappa kom sen och hämtade mig för att sen åka till nynäshamns och handla igen. Hatar att hoppa runt på kryckor det är så jävla jobbigt både i benen och framförallt i armarna. Men får väl tänka possitivt lipper ta igen det på gymmet igen haha. Va med pilen en stund sen satt vid bergan och chillade litegran men sen ville jag hem. Haha ja det var väl min dag inte kan man göra så mkt med en handikapad fot!

älskade IP och min feta fot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback