FREDAG.

Sorry för sämst uppdatering men denna helg har vart så olik nån annan helg!
Skolan då, rätt chill ifredags kom lite sent till skolan så tågen inte går som dom ska längre men det gjorde väl inte så jätte mycket direkt. Sen hade vi Idrott kunde ju ite vara med direkt men kastade bolla rpå idrotten och sprang litegran nått jag kanske inte borde för det värker väldigt mycket i foten nu. På svenskan kollade vi på film så jag och tjejerna passade på att mysa till det riktigt ordentligt! Vi köpte godis och läsk. Godiset va skit billigt men det fanns ju en hake det va stenhårt och skit äckligt usch! MEn iv hade i alalfall skit mycigt där bak i klassrummet. Filmen va väl helt okej kollade inte så jätte mycket förut när vi började med filmen för då såg jag så får väl skylla mig själv! Efter skolan då drog jag och Alma till vårdis i VH för att ta spruta mot livmoderhalscanser. Vi fick vänta i en hel timme för att få ta ovh när vi väl fick gå in så hade vi inget pappe så det va på håret att vi inte fick ta men dom ringe åra pappor så det löste sej! Ja då va den tagen oxå weei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback