EN SÅN HÄR OXÅ.

Lovar du att vara ärlig?
Jadå

Du heter:
Mikaela

Smeknamn:
Mikkis, Mulls, Mikko

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Bästa Håkan Hellström- Nu kan du få mig så lätt.

Vad tror folk om dig?

Väldigt olika!

Vad får du oftast komplimanger för?

Ögonen hihi!

Vad säger du för att imponera på någon?
Säger inget speciellt utan är som jag är.

Hur imponerar man på dig?

Just be yourself!

Brukar du skratta för dig själv?

Ohyeah!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

''Är utan för dig nu"

Äger du några Converse?

Nepp

Var bor du?

Ösmo

Trivs du där?
Absolut!

Är du allergisk i mot något?
Massor med skit!

Har du haft sex idag?
Nepp

Hur svarar du i mobilen?
Hej det är Mikaela / Hallå

Antal timmar sömn inatt?

7 timmar

Sov du ensam?

Jajjamensan

Brukar du komma i tid?
Jag är sköntsam så Yes!

När mår du bra?

Hela tiden.

När blev du fotad senast?

Av ngn annan igår av mig själv idag

Hur känner du dig nu?
Trött

Vanligaste färg på dina kläder?
svart&vitt 

Vad tycker du om fötter?

Love it

Vad saknar du?
Vänner som flyttat och kärleken

Hade du en bra dag igår?

Varje dag är bra.

Favoritdryck på morgonen?

Jucie

Rakar du benen?

Haha jarå

När brukar du oftast gå och lägga dig? .
Beror på dag.

Är du blyg?
till en början ja

Sysslar du med någon idrott?

Fotboll Hästar Gym

Vill du hellre ha mail än brev?
Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kanske

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?

Runka

Är du nöjd med ditt liv?
Dumt att klaga liksom

Är du bortskämd?
Nej det kan amn väl inte säga

Vad gör du i morgon?

Skolan sen träning

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
För mycket

Vad längtar du till?
Magaluf & sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Absolut.

Vad använder du för shampoo?

Bobbys!

Vad är det finaste du fått?
Kärlek från min mamma & pappa

Hur gammal är du?
17 hela bast

Tycker du om någon just nu?
Ja det gör jag

Gröna eller röda äppeln?
Tål inte...

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Beror helt och hållet på tillfälle.

Gillar du golf?
Mini golf bästa!

Vilken tid gick du upp idag:
Klockan nio

Har du strumpor på dig nu?
Nej

Är det okej att gråta?

Självklart

När grät du senast?

I torsdags kanske det var

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa men familj och vänner sen jävlar!

Bär du glasögon eller linser?

Nej eller jag ska ha egentligen.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Verkligen inte.

När går du upp ur sängen en helgmorgon?
Bakis- eftermiddagen. Vanligt- tio kanske

Vill du gifta dig?

Nej har inga planer på det

Vill du ha barn?
Ja tre stycken

Solar du ofta?

Nä gjortde mkt förr

Är du bra på att laga mat?
Kocken själv här!

Hur vig är du?
Inte ett dugg!

Är du musikalisk?
Absolut

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten

Tror du på ett liv efter döden?
Nej det gör jag inte

Tycker du om sushi?

Världens bästa maträtt!

Bor dina föräldrar tillsammans?

Ja det gör dom.

Har du tandläkarskräck?
Ja min är en häxa!

Har du någon gång gråtit dej till sömns? 
ohyes

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; jaha okej, hade du kul då? :)

Dom är skitbra haha, så jag ville testa. Och sen när jag börjar gymnasiet i stan så blir det inte lika långt att åka, så då spelar avståndet inte lika stor roll :) kram

2012-03-26 @ 07:51:45
URL: http://jennywiklund.blogg.se/
Postat av: Lina

Tkr du de ? :) Han e singel ;)

2012-03-26 @ 13:39:39
URL: http://rocknrollbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback