Dag 21 - En person jag vill träffa just nu.

Den personen jag vill träffa i detta läge är Dennis Asplund. Killen som blev en bror en sådan jag aldrig trodde jag skulle få dela livet med. Han stoppade om min när jag var sjuk, han lärde min massa saker, han lärde mig möta räddslan när han tvninga mig klättra upp för ett jätte berg. Ja han visade knepen hur jag skulle vinna äggrullningen på Tallis ja massa. Jag skulle inte vara den starka tjejen jag är idag fall jag inte tillbringat alla åren i deras familj. Jag tror jag är inne i ngn period där jag bara saknar folk och massa ryckten som går så vill jag bara se prata och umgås och minas som förr. Dennis är brodern alla tjejer vill ha det lovar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback