ÄCKLIGA MÄNNISKOR DET FINNS RUNT OMKRING EN!

Jag är så jävla less på skiten nu. Nej nu pratar jag inte om kryckorna utan om folk som är så jävla respektlösa mot andra. Jag som är stolt inte svensk och har fler utlännska vänner än svenska ska inte behlva komma in på facebook och se en status från folk i klassen som skriver om att dom ska förnya passen för att vi flyttar upp till våning fem där handel går. Jag blir seriöst helt jävla galen! Jag hoppas med hela mitt hjärta att ni kommer åka på stor spö och jag kommer verklgen VERKLIGEN inte tycka synd om er. Ni är rasister äckliga jävla rasister som inte har nått liv åh äckliga människor. Ni kan säga vad ni vill men jag håller fast vid min åsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback