PROV DAG.

Tjenis, 
Skolan idag va fuckad! dom flesta trodde vi började nio idag så där satt vi mupparna i klassen och väntade på lektion men inga lärare kom så det va så onödigt! men vi tog nya tag och laddade inför andra året på gymnasets sista prov som blev i hygienkunskap. Själv trodde jag att jag skulle kunna provet helt utantill men se så fel jag hade. Jag slarvade igenom hela provet men svarade på alla MVG frågor så hoppas på ett bra betyg i hygien. Efter provet satt jag och Emil med lärarna sanckade lite betyg och jag har massa rest i svenskan som jag försöker plugga ikapp nu! Skrivit två texter och har ungefär lika många kvar. Så nu rundar jag av puss

Vi chillar lite på tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback