KÄNNER DU DETSAMMA SOM MIG ?


"Och du kan tolka det hur du vill
och vi kan fortsätta stå still
vi kan låtsas som ingenting
men vi ljuger för oss själva nu
finns inga vinnare i lekar för två
inga vinnare det é bara så
å om allting skulle falla imorn så vill jag veta
att du visste hur jag kände det då"
"Och du kan tolka det hur du vill
och vi kan fortsätta stå still
vi kan låtsas som ingenting
men vi ljuger för oss själva nu
finns inga vinnare i lekar för två
inga vinnare det é bara så
å om allting skulle falla imorn så vill jag veta
att du visste hur jag kände det då"

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

jo tack! det gick jätte bra :) haft en bra dag annars?? kramar

2012-06-13 @ 18:34:06
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Johana Duggin

det året kommer gå fort och kämpa hela tiden lovar de är så värt de än att göra som ja gjorde att ja slappade under första halvåret typ... inte kul :) haha

2012-06-14 @ 00:05:21
URL: http://duggin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback