DRAR TILL MAGALUF NU 22/6 - 30/6

Nu är det bara någon timme kvar innan min pappa kör oss till västerhaninge för att hämta upp lilla Elin sen drar vi vidare till arlanda och träffar dom andra tjejerna. Idag är det den stora dagen första resan utan föräldrarna och vi drar då till Magaluf för er som missat det. Sjukt egentligen att våra päron släpper iväg oss första resan till sommarens populäraste ställe där det är galet hahah! Tänk för fyra månader sen satt vi tjejer och pratade om att dra utomlands och då springer jag iväg från lektionen och ringer ving och bokar en resa utan att tjejerna vet om något haha. Och nu är vi här. Ska packa ner det sista i väskan typ tandborste smink och sånadär saker. Så det här kommer bli mitt sista inlägg på en hel vecka men jag hoppas att ni är kvar när jag kommer hem för kommer nog ha en hel del att berätta och visa för er! Så ha en bra midsommar så ska jag festa lite extra för er hah puss

Kommentarer
Postat av: Blombergs

hoppas du får en bra midsommar sötnos! pusspuss

2012-06-22 @ 11:06:30
URL: http://carolineblombergs.blogg.se
Postat av: ava miranda

fan va kul! :D

sv: Just nu är jag i Miami så vet inte vad som kommer hända resten av sommaren. Umgås med kompisar, powermeet och mer! sj? :P

2012-06-26 @ 03:59:10
URL: http://avamiranda.blogg.se
Postat av: Johana Duggin

HOOPPPPPPAS DU HAR DE HELT UNDERBART SNYGGING :))

2012-06-30 @ 11:45:19
URL: http://duggin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback