BÄSTA JOBBET MAN KAN TÄNKA SIG!

Ja som rubriken lyder så har jag världens bästa jobb! Jobbbade lördag eftermiddag/ kväll tillsammans med Andreas Alma Be MErve Elin och Evelina. 90 gäster som skulle ha mat vin sprit kaffe ja allt. Stressigt va det inte för mig för allt flöt på som fan för mig vilket va super bra! Bossen blev reält arg ett tag men jag brydde mig inte för visste att det inte va mot mig så det spelade inte mig ngn roll. Sen senare på kvällen va det dax fr alla att dra hem av oss som jobbade dock ej för mig Evelina och Elin. Vi stog i baren hela kvällen och ni jag driver inte det blev så jäväla mycket skratt och flipp så jag vet inte vad! Alla blev as packade man kan säga att vi överservera dom reält. Fick nya komisar oxå. Böand annat Tobbe, Chrille bror, Roggan, DJ robert! Medan alla färskingar dog vif halv tre tiden va dem kvar och vi dansade galet och hade as grymt! Alla va skit nöjda med oss och vi fick massa kommentarer från dom. Efter baren drog vi till bastun med några och snackade och hade chill haha bästa jobbet! Vid tre tiden va det läggdax trodde vi! Men våran stuga va låst! Vi kom inte in!! Bossen va borta och det spöregnade. I regnet sprang vi till baren och la oss på en varsin soffa och dog. Snackade jätte mycket om allt vilket va as skönt! Vaknade på morgonen av att Elin slängde en skjorta i ansiktet på mig och att DJ robert säger godmorgon hahah lite jag dog! Pinsamheten märktes som fasiken på frullen då jag inte kunde hålla mig inför garv då Chrille bror gjort bort sig på kvällen innan genom att han kanske va lite för närgående och hande sin hand på helt fel ställe hahah mer säger jag inte! Ja nästa helg är det jobb igen men för mig det vet jag inte men jag hoppas i allafall på det bästa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback