TRÖÖÖÖÖÖÖTT

Godmorgon på er.
Vaknade alldeles nyss av att Nathalie ringde och väckte mig vilket var lika bra eftersom dom komemr snart och kör mig till stallet vilka änglar! Det ät väldigt varmt ute så jag har ingenaning om vad det blir idag men inge trimm på banan i allafall då min ponny kommer dö av värme. Kanske bada eller rida i skogen nått blir det i allfall. Sen ska jag snabbt hem och fixa mig för ikväll ska vi tjejer träffas och grilla antar vi. Men nu har jag ju lite svårt att få tag i folk då telefonen är horunge för tillfället wä!! Men nu måste jag skynda mig puss
 

Kommentarer
Postat av: Maddez ♥

Hej ! :)
Vinnaren till tävlingen där man kunde vinna en parfym är nu uppe ! Kika in för att se om du blev den lyckliga ! :)

Kram♥

2012-07-31 @ 17:55:17
URL: http://maddez.blogg.se
Postat av: Andréa

Sv: haha okej, kul ändå! Gick det bra i hoppningen då? :)

2012-07-31 @ 21:23:54
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback