TORSDAGS MYS I LILLSTADEN

(Inlägget som inte kom upp)

Kom nyss hem från nynäshamns där jag spenderade kvällen tillsammans med Zeineb, Linnea och Tugce. Standard ni vet. Chillade i stationen först sen blev det glass tro det eller ej men jag satte min fot där men han kollade på mig som om jag vore en tjuv eller ngt liknande haha patetiskt! Sen åkte vi till nynäsgård där vi stötte på grabbarna och snackade litegran men det kändes både knäppt för mig och linnea med tanke på att vi haft ett förflutet med dem haha die. Sen drog vi till shell där jag aldrig hänger men ikväll va det bra folk där, träffade gamla klasskompisar och andra vänner med. Mina barndomsvänner sen tolv års ålder som jag säger det haha. Fick träffa Tommy, Jacke och Isak på samma kväll vilket aldrig händer men det va roligt. Sen självkalrt blev det lite drama eller väldigt mkt drama men inte för min del utan jag sprang runt helt ensam som en tönt och letade vänner. Men till sisst hittade jag herve och Tulle yeah! Kvällen slutade vid tolv då jag och Linnea drog till svanisparken och kollade när dom testade den nya scenen, Amanda Jenssen Aleks och ngt annat bra band ska spela på lördag. Härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback