TORSDAGEN DEN 19/7

Stadshagen Solna Stockholm Farsta Rågsved Älvsjö
Ja så min dag ut igår, spenderade den med philip amanda och Sofis sen massa andra grabbar från solna. Softade lite i älvsjö först där jag för första gången skulle träffa philips nya tjej Amanda. Hon va snäll dock tycker jag att han går lite för snabbt fram men är han lycklig så är jag lycklig han är trotts allt min vän. Sen åkte vi till handen och shoppade, fick med mig en super snygg klänning ett par vita shorts med nitar och två klockor great! Men nu är jag totalt pank huu. Sen kom sofia som är Amandas bästakompis super snäll tjej vi klickade på en gång åh henne gillade jag som fasikenDrog in till stan sen där vi softade litegran åp donken och sen fixade vi oss litegran och drog vidare till solna stad. Sen till standshagen där vi va på världens finaste ställe jag lovar! Det va massa båtar och havet sen en lång brygga där vi satt och lyssnade på musik och hade det chill! Sen kom grababrna från solna och va med oss. Kändes lite konstigt eftersom jag inte ens känner dem men det va liksom så normalt härligt med andra ord! Efter ett tag blev det drama som vanligt, men jag brydde mig inte så mkt för dem verkar det vara vardag så jag slrattade lite bara. Åkte tbx till TC sen och sa hejdå till alla. Dagen va bästa på länge och så härligt att träffa nya människor som man klickar så jävla bra med! Dagen i bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback