SOMMARLOVET ÄR INTE SOM JAG TRODDE.

Som rubriken lyder så är sommarlovet inte alls som jag trodde det skulle vara! Jag hade spikat så många saker jag skulle göra men nu när jag väl kommit hem från magaluf så jobbar alla mina vänner! Precis alla som jag vill umågs med jobbar! Nästa vecka är det förmodligen min tur att jobba då jag försökt byta period delvis för att jag inte längre vill jobba tredje och för att jag till åka till turkiet i sommar så då kan jag inte jobba tredje. Annar idag så skulle jag dra och träna men sov halva dagen är så himlans trött hela tiden så det blev inge av men ska nog ta nästa tåg till handen och köra ett pass! Måste ta mig i kragen på riktigt. Ska nog träna hela dagen sen blir det hem och ringa tjejerna om vår resa. Med andra ord kommer jag inte göra ett skit så om någon har lika tråkigt som mig ring!! hahah nä nu ska jag hänga mig själv puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback