SHOPPING NR 2

Nu har jag tagit mig tid för att blogga idag, blev väckt idag klockan tio redan av morsan som va pain in the ass som drog upp rullgardinerna i mitt rum och satte på min musik i rummet bara för att hon ville ha med mig på shopping igen. Jag lovar min familj har sina egna uppfattningar av vad väckning är fär ngt. Åkte i allafall med mamma ner till nynäshamn där vi rensade Lindex på klänningar, tröjor och parfym. Mamma betalar så varför inte? hah nejdå. Sen drog jag i allafall med Linnea och Zeineb till handen där vi handlade litegrann med. Fick med mig lite underkläder och en super snygg tröja. Nu vill jag bara ha höst så jag kan ha alla mina nya kläder som jag köpt. Sen blev det lite upptäcks färd för oss med det åkte vi buss i timmar typ och lallade runt mer kan jag inte säga maahahha allt jag kan säga är i allafall att hade jag vart ngn annan hade jag vart rädd för oss tre brudar. 
Nu är jag i allafall hemma med lite musik och planerar kvällens planer, det är antingen fest på hemmaplan eller ngn korvfest i handen området eller så blir det chill/mys kväll med Linnea har inte riktigt bestämmt mig ännu men det ska nog inte vara så svårt heeeeeh. Nä nu ska jag göra lite nytta puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback