SHOPPING MED MAMMA OCH PAPPA ♥

Orkar inte riktigt visa alla plagg en och en så ni får de det på detta vis i stället! Vaknade imorse runt kvart över tolv tiden färdig vilad och pigg efter en helgs jobbande! Skulle egentligen träna idag men det blev inte riktigt som jag tänkt mig men jag kommer börja allvarligt nu när jobbet börjar så tar jag bara tåget direkt. Sak samma pappa och mamma kom och hämtade mig efter jag fixat till mig lite sen blev det en tripp till handen. Inhandlade bra och ha saker som tex shampoo och sånt haha. Sen drog vi upp till handen centrum morsan klippte sig och nu ser hon ut som en prinssesa världens finaste tjej! Så passade på att råna pappa på pengar hah nejdå 300spänn sen brände jag dom på kanske en kvart inne på vero moda. REA REA REA! Fick med min en blå kavaj, klänningar, blusar, linnen ja massa fina grejer. Bra inför turkiet liksom! Hemma nu hann precis i tid innan spöregnet kom över oss. Nu ska det grillas här hemma.Flintastek, råstekt potatis och massa grönsaker! Åh smarrrigt men nä nu måste jag göra mat ni vet det är ju jag som är kocken haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback