SHOPPING ALL DAY MED MIN ÄLSKADE MAMMA ♥

Tjenis, ligger i sängen nu pratar med Elin och Morten från magaluf och aa ni vet Elin. Det är faktiskt rätt roligt att prata med folk från resan! Morten bjöd nyss över oss två till honom dock har vi lite svårt att förstå vad han skriver men vi dör av skratt i en annan konversation vi har. Annars då? Jo mamma väckte min klockan nio imorse för att tvånga mig upp sen va det bara fixa sig snabbt sen drog vi in till stockholm och shoppade galet! Brände lite mer än 1000 spänn men det var resa så fick med mig massor fina saker! Även mamma köpte lite grejor till mig love her! Sen käkade vi på donken innan vi avslutade vår shopping. Pappa kom vid halv fem och hämtade oss sen slocknade både jag och mamma i bilen lite trötta brudar! Efter åkte jag hem en snabbis packade upp det jag hade köpt sen åkte jag ner till Tugce. Blev inte där så jätte länge för hon jobbar ju imorrn och jag ska träna! Dax att börja ta tag i det nu på riktigt. Så nu ska jag städa klart litegran här i rummet ser förjävligt ut sen ska jag sova så godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback