SÅ JÄVLA TRÖTT I KROPPEN!


Jag är verkligen helt död i kroppen just nu, jätte trött och usch. Kan vara för att jag fortfarande är rätt så sjuk men ednå lever livet till hundra. Lite onödig fakta men jag har börjar blöda massa näsblod och snyter mer eller mindre bara blod nu när jag snyter mig vilket jag tycker är skit läskigt! Även så börjar det rinna masa vätsa från min näsa som inte är snor utan ser mer ut som kiss. Äckligt jag vet men om någon vet vad det är för ngt snälla skriv vill liskom inte skrämma upp mig i onödan ni vet hehe ;) Batterierna på datorn död vilken sekund som helst så kommer nog skriva lite mer senare för nu ska jag byta om till lite varamare kläder sen åka ner till nynäs självklart till Tugce och Linnea. Ikväll bokar vi resan om jag nu ska med! puss 

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jaså tävlade du också? :)

2012-07-05 @ 20:47:31
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback