PARTY LIKE A ROCKSTAR!



I fredags blev det party för min del! Skulle egentligen ut och äta middag med en kompis men det sket sig så tess räddade min kväll. Drog till Filip vid åtta tiden där vi först gick helt fel och hade lite problem med att hitta rätt hus men med lite hjälp fixa vi det. Nya ansikten men även en hel del man sätt förut. Lite random sådär kändes det men med två knäckemackor i magen va jag inne i dimman på en gång. Vi flippade och vi sjöng. Träffade brudar från tumba som va galna härlig kväll! Alla va så fina klänningar och skjorta härlig sommarkväll! Dock slutade kvällen i kaos för mig. alkoholen steg mig över huvudet och jag blev ett drägg. Någon skjusade hem mig men jag vet att adde va med mig oxå sen har jag minnesluckor haha galet! Jag va riktigt äcklig den kvällen hahah men det är det sommaren handlar om med liksom leva livet! Lite bilder från kvällen bjussar jag på puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback