NY MÖBLERAT OCH NY STÄDAT

Hej babes! 
Sitter nu i rummet och är helt slut! Har möblerat om hela rummet och fixat bland mitt smink osv. Mycket skit man samlar på sig under dagarna man går runt i centrum. Men nu är jag typ nöjd det enda som är e att jag vill ha ny färg på väggarna och det ska jag fixa så fort jag får pengar antingen av jobbet på glassen eller kansk på aya lönen. Men ska införskaffa mig ett par air max oxå så det är mycket på gång nu! Men jag lever ju bara en gång så kör ba! Har även hunnit att stor städa vill säga skurat golv ovh dammat och ja sånt skit som måste göras ibland. Nu är det fräscht och snyggt. Imorrn är det måndag vilket innebär jobb på glassboden med tilda och kalle. Vill egentligen inte jobba där men har man nått val här nä? Men hålla ihop i tio dagar nu för det är det enda som är kvar på mitt jobb där. Man kan ju hoppas på lite helg jobb där men som det ser ut nu så blir det inget dom hatar mig totalt där men skit samma. Efter ska jag faktiskt träna i fall jag inte får nässelutslag igen hahaha usch! Nej nu ska jag kolla på tv för äntligen funkar min älskling. Godnatt babes puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback