NÄSTA MÅNAD BÄR DET AV TILL TURKIET!


Godmorgon, ligger nu i sängen jätte trött och lyssnar på musik. Tugce ringde och väckte mig lite innan tio tioden och sa att resan nu är bokad och betalad! Vi satt uppe ungefär halva natten kändes det som och kollade resor. Vi skulle betala en resa igår sen ba fuckade ving ur och det rann ut i sanden. I den sekunden kändes det som om vi inte skulle komma någon vart! Men Nu hade hennes mamma hittat ett hotell för oss och allt verkar as grymt! Två veckor från och med den 5 Agusti. Fattar ni två veckor med mina favoriter det kommer bli hur grymt som helst. Men med det kommer konsekvenserna! Jag kommer inte kunna åka till Jönköping eller till mina kusiner men det är väl ngt jag får ta igen! Här är lite bilder från hotellet vi ska bo på. Kommer bo jätte nära centrum och stranden vilket är grymt bra. Kommer bo jämte Alaynas största shoppingcenter så pengarna kommer rulla iväg haha! Nä nu ska jag städa hela huset weei puss

Kommentarer
Postat av: - Tiffany Eliasson

SV: Åh tack så mycket!
vill helst inte skriva här, tare hellre på facebook eller så!
kram

2012-07-06 @ 12:37:08
URL: http://tiffanyeliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback