MYS I HAMNEN

I går blev det mys i hamnen efter att jag slitit på jobbet. Nu har det gått en vecka sen jag började på SIA och jag gillar det inte en gnutta mer! Jag är inte som många av dom andra som jobbat/jobabr där jag rövslickar inte och tar inte deras jävla skit. Hahah. Blev i allafall att träffa Linnea och Tugce efter jobbet alltid lika roligt man blir lycklig av att träffa dom hih. Köpte glass i björnen boden och satte oss på bryggan och hade tjejsnack till hundra! Sen blev det en promenix längst vattnet. Jobb snack och självklart turkiet prat. Nära nu riktigt nära känner jag och femton dagar med dom två kommer bli grymt! Svårt att slå magaluf kan jag tänka mig eftersom elin min fina vän är min match maker och fixade allt åt mig och fuckade ut totalt med mig så får se vad Alayna kan bjuda på hhihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback