MITT HJÄRTA HAR BLIVIT EN RIKTIG TJOCKIS AV SOMMARBETET!

Hej människor! Sitter inne på rummet just nu med musik i öronen och bara njuter av den! Har spenderat eftermiddagen tillsammans med Nathalie i stallet. Har inte ridit på falcon på tre veckor nu tror jag kanske fyra till och med! Han går just nu på sommarbete och jag har vart upptagen och inte haft lusten så har låtit han haft en pause liksom. Men idag satt jag på ryggen igen och oj vad tjock han har blivit haha! Även kondisen är på båtten.. Han flåsade så hilmans mycket idag och svettades mer än vad jag gör på ett innomhus pass med laget.    Men han va duktig idag gick jätte fint i form utan bråk. Det enda var bara att han blev jätte het i slutet nästan lite läskigt liksom men jag höll mig kvar. Tog även en liten simtuur med ponnysarna dock skvätte falcon bara vattnet på oss andra så det va mer vi som badade haha gullis! Skön dag i stallet och äntligen fått tröffat min efterlängtade nathalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback