LILL LÖRDAG FIRAS MED TJEJERNA!!

Godmorgon bitches!
Ligger i sängen med lite musik i öronen samtidigt som tv:n är i full gång. Igår kväll onsdag va jag & Linnea på aya såklart och mös med drinkar och cider härligt! Simo och Jim spelade inte så det va danne in the house som stog för musiken men det var galet roligt. Sen kom Jessika och Minea, hängde med dom hela kvällen vilket va ovanligt men såjävla roligt. Fotbolls snack mellan två bra målvakter och sen mingel. Ingen dans för min och Linneas del men dom andra körde på som det härligt! Träffade Ahmed efter en stund alltid lika härligt att se honom! Sen vid kvart i ett gick vi till tåget och till vår förvånad så gick det inge tåg osm vi trodde hahaha lite panik vi fick. Samitidigt som linnea va runt om fötterna så kunde vi inte ta ngt på allvar herregud! Men vi sket i det för sekunden då peyam, josef och giovanni kom. Men sen ringde vi en "vän" som körde mig till ösmo bästa killen! Kom hem och snackade med linnea å en gång. Vi hade till och med deep talk på väg från klubben om hur bra vänner vi blivit haha åh gumman! Men nu idag är det andra planer för min del, ska strax bli upp hämtad av alex som sen kör till stallet har ponnyn rätt mkt nu på slutet vilket kanske slutar med att han blir min wiie. Men nu måste jag skynda mig puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback