JAG LEVER!

Godmorgon, idag blev det inge jobb för mig eftersom går dagen va rena helvete för mig! Det som hände var att jag fick massa klåda på hela kroppen och sen kom alla utslagen. Jag fick helt räligt panik! Jag trodde jag skulle klia ihjäl mig igår aldrig vart så rädd aldrig! Pappa kom hem och jag visade mina utslag han trodde först att jag hade fått löss av magaluf haha! Men dom här utslagen va mäktiga! Han gissade på solexem men vem får det uder arhålorna och ja allt sånt. Ringde till akuten och där ifrån fick vi hjlp. Efter massa timmar så va vi på väg hem igen eller nja vi fick svänga förbi apoteket där jag handlade halva affären. Kom hem smörjde in mig i massa krämer och knarkade piller. Blev bättre under kvällen men efter ett tag fick jag nya utslag på hela armen. Japp hela armen va röd och prickig usch kände mig så äcklig! Somnae jätte tidigt igår käll redan kvart i tio tiden då jag var helt utmattad av allt kliande. Vaknade  imorse halv sex av att det kliade på hela benen och knäskplarna, japp det va tbx idag. Därför blev det inget jobb för min del. Nu är det bättre men jag har googlat litegran och som jag och pappa misstänkte igår kväll ha rjag nog fått tbx mina nässelutslag! Om man får i hårbotten och ner motansiktet är det 112 som gäller och det läskigaste va att jag fick i hårbotten igår eftermiddag men aa. Så nu ska jag ta det lungt puss

Bild från google. Såhär såg jag ut igår fast på hela kroppen!
Lite fakta om utslagen!
http://www.1177.se/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Nasselutslag/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback