IMORGON STARTAR JAG MIN STENHÅRDA TRÄNING OCH KOST ÄNDRING!

Jag är så jävla taggad nu! Har suttit och kollat igenom massa bilder från när jag börja äpplet och till nu! När jag började skolan så va jag nöjd med min kropp inte allt för smal och inte för tjock ni vet tjejer ska ha hull inte pinne liksom! Och genom dom här åren med massa skräp mat och allt man stoppar i sig i skoan så har jag gått upp fela 7kg! Det är sick vad jag gått upp i vikt och inte bara det i mått och storlek i kläder blä! Jag slämms verkligen inte över att prata om mig själv eller nått. Så nu när jag lagt av med fotboll och inte gör nått på min fritid så ha rjag och min hjälp tränare ni vet Håkan som hjälpte mig innan vi har lagt upp ett nytt schema som jag ska klara! Jag kommer träna jätte mycket och börja ät riktigt nu. Inte så att jag kommer minska på maten eller inte äta utan äta flera gånger om dagen och mer fast rätt. Jag är riktig taggad på att göra en ändring. Klart detta inte händer på två månader utan detta är ett långsiktigt mål jag har här i livet. Så nu alla mina älskade vänner som läser mig blogg snälla hjälp mig för jag klarar det inte utan eran hjälp och erat  pepp! Så från och emd imorrn blir jag en ny Mikaela Sjölund look up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback