HADE DET INTE VART FÖR JAG HAR BRA VÄNNER HADE JAG SLUTAT DIREKT!!


Ligger is ängen nu och lyssnar på bästa Håkan Hellström. Jobbet idag gick väl som igår bra men själcklart skäll hela tiden. Dom är riktiga hatare där! Dampar för minsta lilla så idag andra dagen fiick jag nog! Sa att jag inte va dum i huvudet och att jag kunde tänka som vissa andra inte kunde sen drog jag. Tro inte att dom kan bitcha mot mig utan att få samma attityd tbx! Hade det inte vart för att jag tycker det är roligt att göra glass och att Tilda och Kalle är skit snälla så hade jag slutat redan igår morgon! Det är lite lång tråkigt i min glassbod mycket skit tid! men aja vad gör man pengar är pengar. Va borta från jobbet idag i en timme, först hos käftis sen träffa jag tugce en litenstund. TTar jobbet fett seriöst! hahha muppar. Nä nu ska jag dricka te och mysa puss

Kommentarer
Postat av: Samantha

OMG, va sa effi då?! Åh herre, de hade jag velat sätt! Haha bror ja kommer aldrig kunna överträffa din design som du har nu asså... Men ja kan försöka om du vill :D

2012-07-10 @ 20:53:38
URL: http://taatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback