FÖRSTA DAGEN PÅ JOBB TVÅ ÖVER!


Japp det är här jag hänger nu, på SIA glassbar där jobbar jag nu u sommar blandannat. Ägarna är cp elaka och tjejen verkar hata mig. Börjar med att jag går upp halv sex på mitt sommarlov för att vara där lit innan sju tiden börjar sju. Men tror ni dom kommer sju eller? NEJ! Där satt vi några stycken och ingen kände ju varann, vred på huvudet flera gånger för att s eom det kom någon men nepp. Sen efter tjugo minuter kommer dom säger inte förlåt eller ngt utan bara hej. Bra intryck av cheferna! Sen har det bara vart tjat från dem. Lite possitivt men dom är elaka. Dom har vart det mot alla jag pratat med som jobbat på glassen. Fick jobba över idag oxå för det kom några som va helt hjärndöda när det gällde kassan phhf. Annars så levde jag ju dagen men usch tråkgit jobb. Men första dagen brukar väl vara så? .. 

Kommentarer
Postat av: Samantha

SV: Hela första veckan var dom rätt taskiga mot mig, jag funderade ju på att sluta där och fråga om något nytt sommarjobb. Dom är lite speciella, dom blir lite snällare senare, men dom får spel för minsta lilla hela tiden. Det är bara att hålla ut, och försök ta kvällspassen istället för morgon. Då får du OB efter 19! ;) Jag har gjort min design :)

Pussaaaar

2012-07-09 @ 22:02:58
URL: http://taatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback