EXTRA JOBB FIXAT + CARRO DU RÄDDA MIG!

Glad GLAD!!
Så kan jag beskriva mig själv just nu. Vaknade i morse av att turken ringde och väckte mig men jag halv sov fortfarande så va inte riktigt med i svängarna. Hon ringer mig sen engång till när jag väl klivit upp och säger att jag har mindre än en timme på mig att ta mig till AYa för snack med ägarna. Klädde på mig snabbt och fixade mig lite slravigt, kom dit träffade tomas vårt möte gick på kanske tre minuter sen fick jag jobbet! Jag har fixat extra jobb på aya beach club varannan helg under hela sommaren hur nice är inte det! Även så fixade jag så tjejerna oxå fick så nu är det fullt av personal men jag får ju jobba emd mina favorit tjejer så jag är inte ledsen yeah! Kommer tjäna rätt bra med pengar oxå så det kommer va ännu bättre! Även så har jag bytt period på mitt sommarjobb så jag jobbar från och med nästa vecka istället i tre veckor på glassbaren nere i Nynäshamn. Jag bytte med Caroline Berglund jag säger bara vilken hjälte hon är! Jg älskar tjejen nu! Tack även Amanda som hjälpte mig med allt vilka tjejer säger jag bara! Så men det så åker jag till turkiet med mina älsklingar Tugce och Linnea. Två veckor i alayna hur nice är inte det! Åker i början på agusti månad åh jag dör! Börjar med magaluf avslutar med turkiet nice nice! Inte för att jag sagt ngt till min apppa och mamma om att jag åker men dom har hört lite små snack om det så det är nog lugnt hehehe! Så nu är jag glad som bara den och frågan är kan man bli gladare än vad jag är nu ?

Kommentarer
Postat av: Jennifer ❤

vilken gullig bild!!! <3333

2012-07-04 @ 18:49:39
URL: http://jenniferenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback