EN LITEN TANKESTÄLLARE!

Nu har drygt halva sommarlovet gått och jag har inte all hunnit med det jag skulle men mycket annat. Jag började ju sommarlovet med den fantastiska magaluf resan med tjejerna. Den resan går inte att beskriva och skulle jag göra det skulle ord saknas då bäst var den. Även fast alla blev sjuka så botade vi oss själva med alkoholen och tre timmars sömn haha. Sen samma dag som jag kom hem från magaluf började jag jobba på aya beach club med nynästjejerna. Ett stressigt jobb men väldigt roligt! Träffade massa folk jag intee sätt på länge och levde mitt liv på "krogen" uatn att ens behöva oroa mig för att bli utslängd. Var och varannan drink tappad med fulla som svin märker man ingenting heh. Umgicks en hel del med backlura killarna med massa mysiga kvällar hon Linnea. Roliga,pinsama, underbara och galna stunder! Träffade en från skolan vilket ledde till flera gånger. Nu jobbar jag igen i tre veckor på nynäshamns glassbod och vad jag tycker om det är en annan femma. Men jag har träffat två nya vänner på jobbet. Två jätte sköna prickar som är galna! Men jag har även haft en riktigt tanke ställare nu under dom här dagarna. Vilka som egentligen är mina riktiga vänner och vilka som är mina vänner ibland. Jag har ringt några vänner som jag trodde jag stog nära men som varken ringt upp eller hört av sig så med mycket om och men så har jag nästan valt att lämna dom åt sidan, och bara ta vara på dom jag umgås med mest och som jag åratar med. jag är trött på människor som kommer när det är party eller när det gäller nått annat. Jag är glad att jag fick upp kontakten med tugce igen och att allt flyter på som förut, och att jag lärde känna linnea vi klickade på engång och har massa gemensamt. Sen tessie och samantha två prickar som är super! Love them. Och sen självklart min bästavän Emil. Vi har inte sätts på hela sommarlovet men vi har pratat och vi vet vart vi har varann. Sen självklart har jag massa flera vänner jag har ju inte bara fem vänner men aa liksom vad säger man. Sommaren 2012 blev inte alls som jag trott men alltså på ett bra sätt! Imorrn åker linnea tulle och grabbarna till gotland och jag ville med men kan ju inte. Fyfan vad vi skulle göra gland osökert det kan jag lova er! Men det är bara blicka upp åker ju till turkiet snart! Sen drar skolan igång igen. Då kommer jag va en ny människa det kan jag lova er! Träningen drar igång på torsdag det SKA den och jag ska klippa hårey orkar inte med långt längre och även ska jag färga det! Nä nu har jag slut på ord peace and love

Kommentarer
Postat av: Samantha

Du är bäst!

2012-07-11 @ 00:20:34
URL: http://taatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback