EFTER REGN KOMMER SOLSKEN

Ligger i soffan just nu är rätt trött elller rätta sagt jävligt seg. För någon minut sen så spöregnade det här och det va äckligt väder blåste och allt blä. Men nu lyser solen och det är faktiskt varmt ute! Dock blir det inge sol och bad för mig idag utan jag ska jobba ikväll på Aya med Linnea och kanske Katja ingenaning. Och jag längtar faktiskt för älskar att vara där plus jag får jobba med Linnea vilket jag inte gjort förutom när vi jobbade alla tre tillsammans men inte ensam wiie. Sen kommer ju snygg Dj vara där och hans kompis hah åh bästa! Jobbar ju från sex till halv tre i natt samma sak i morrn. Cash is king och behöver pengarna mer än allt nu när jag inte jobabr på glassen längre. Förlorar ju fyra tusen men tar inte skit så är det bara! Nä nu ska jag faktiskt duscha sen göra mig i ordning ikväll kommer bli mycket folk som vill dricka så man måste ju vara lite fin haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback