BIO MED MIN FINA!

Som rubriken lyder så drar jag på bio om exakt trettio minuter. Ska kolla på standard stället sergel med sofia. En brud som jag träffade i stan förrra veckan så vi ska typ lära känna varann bättre hah skit söta! Hon är i allafall grymt schysst och mogen för sin ålder och framförallt hon har samma humor och är en kompia av mig fast som är bosnisk ochbor i farsta hah. Ingenaning om vad vi ska kolla men hon fick välja film så jag litar på henne. Innan dess så har jag spenderat dagen hemma hos Daniel med Kevin. Käkade och kollade olika videos på YT. Sköna killar det där och man mamma vilken kvinna hon är! Haha as skön med andra ord. Drog från honom vid tjugo över fyra tiden, dom gjorde sällskap med mig hem great boys! Nu måste jag springa och fixa mig uppdaterar nog kanske sen puss

Kommentarer
Postat av: william

härligt emd bio:DDD

SV; Naw Tackar så mycket:3

2012-07-25 @ 09:10:51
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback