ALLT FÖR MYCKET JOBB OCH ALLT FÖR LITE SÖMN!

Nu har inte bloggen uppdaterats på länge men jag har jobbat häcken av mig och sovit allt för lite! Men mitt jobb är bäst! Älskar dom som jobbar där och free dricka + mat är inte heller fel. Har jobbat 16,5 timmar på två dagar och det har vart stres. Hämta glas lämna glas servera och massa mer där till. Stressigt som fan blir det ju närmare 23:00 tiden då alla rullar in och dricker som aldrig förr. Vi är två man som plockar ute plus inne men det är roligt. Dock igår blev jag och Lotta kallade för pårökta pundare hahaha säger jag bara! Träffade massa vänner som jag inte sätt på länge och det ä ju alltid lika nice det! Så nu är det en veckas vila från aya men redan imorrn börjar jag min första dag på nästa jobb åh pengarna rullar in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback