<3 NYA KLÄDER

Ligger i sängen nu med musik i öronen och är helt död. Var och shoppade med mamma idag i handen och fick med mig massor med kläder då menar jag verkligen massor! Allt från skinnjacka till skor. Gick nog runt i fyra timmar och sprang fram och tbx för att mamma skulle prva klänningar hit och dit sen kunde hon inte välja så det fick bli alla tre och självklart skulle alla klänningar va på olika affärer. Mitt i allt tog vi en liten pause och det blev lunch. Snäll som jag va så bjöd jag mamma på Kina mat. Jag svär man rillade därifrån sen men det va så värt det! Kanske slänger upp ngn bild på det jag köpt men tveksam gahah orkar inte direkt ta kort på allt haha. Åh jag har blogg torka puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback