TORSDAG.

Mycket har hänt nu sen jag skrev sist, jag vet att jag säger att jag ska skärpa mig men nu ska jag faktiskt göra det oxå. I torsdags efter skolan hade jag en hel dag med Lowa. Vi shoppade käkade lunch och tillochmed fikade vi på det nya cafet åh vad jag älskar det stället! Som vanligt blev det en chai för min del och en redbull för hennes del haha. Jag hittade massor med saker dock har jag inga kort men det blev i allafall två koftor, ett par skin shorts, underkläder och en ny plånbok. Är riktigt nöjd! Även tog jag bort mina fransar nu och herregud vad slitna mina egna är usch säger jag bara! Men riktigt skönt att dom är borta nu i allfall. Hoppade även över träningen för orkade verkligen inte.. Aja en as bra torsdag vill säga!!



Kommentarer
Postat av: Lowa

MIKKIS FÖR FAN XD

2012-01-28 @ 22:13:37
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback