STÄDA DUSCHA PLUGGA.

Det är väl det jag kommer göra fram tills klockan slår sovdax. DEt ligger kläder överallt i mitt rum och fotbolls skor och handskar som stinker avlopp typ. Men kan ta dagen lite snabbt. Idag tisdag vilket betyder servering. Hade 8 gäster samtidigt men dock ingen dricks men jag överlever. Måste verkligen bli bättre på att bära ut tre tallrikar på en hand fyfan va det är svårt säger jag bara. Men i ehlhet gick det kalas bra. Efter plugget drog jag med lowa till skokanonen för att leta nya serverings skor men hon har så små fötter så hon hittade inga. Sen drig vi in i djuraffären och jag bestämde mig för att jag vill ha en hamster. Så ringde pappa och det blev typ ett ja hahah herregud jag kommer aldrig kuna ta hand om ett djur eller? hihi den ska i allafall på heta .. det vet jag inte. Sen kom pappa och hämtade mig och nu är jag här! Ja kul dag.


otrött tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback