SOFT SKOLDAG!

Så skönt det är att jag äntligen fått tbx min älsklings dator. Allt går mkt bättre och denna data är ju faktiskt mkt bättre. Idag i allafall tjatade folk om att vi hade hygien på morgonen men vem hade rätt jo MIKAELA JOHANNA SJÖLUND. Så jag åkte direkt till idrotten imorse där vi hade jobbigt pass på gym. Simon ledde lektionen och jag tyckte den va grymt bra. Liksom jobbig och svettig vilket jag älskar hehe!
Dock så blev det lite för jobbigt vissa gånger och jag skriker saker till Simon men han är van hah! Efter lektionen moffade vi mat i skolan, det va feta gott flöskkotlett potatis och sallad fyfan va gott! Sen vare svenska jag gjorde inte ett skit jag va jätte okoncentrerad fan! Men aja får jobba extra i veckan, religion stog för nästa lektion. Heidi som vår nya lärare heter bjöd på bullar te kaffe saft ja hela faderullan liksom, så vem fan tackar nej? Hahah. Moffade där med sen somna jag. Fyfan va skönt! Aja så var min skoldag fett sofft med andra ord!




Mina två finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback