SHOPPAT IGEN..


Kass bild men var i allafall i storstaden idag igen efter mötet då passade jag på att shoppa litegran. Det är ju slut rea nu så man får ju passa på när allt är så jävla billigt! Kan i allafall säga att jag brände ca 1000spänn usch det svider men man måste ju få unna sig en skvätt hehe. Det jag gick med mig hem var i allafall

Två pannband- Stadium
Adidas tröja- Statium
Stickad kofta- Gina tricot
Zebra linne- Gina tricot
Lila mysbyxor- Gina tricot
Svarta mysbyxor- Cubus
Tungpiercing- Punkt shop
Tränings tshirt- Intersport
AIK tshirt- Intersport


Kommentarer
Postat av: Louise

Mitt lov var jätte kul, hur var din lov?

2012-01-09 @ 12:08:03
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback