SEG JÄVLA SKOLDAG!

Idag tisdag betyder ju första serverings dagen i mässen, det va knappt några gäster idag ahde nog bara tre stycken så allt gick väldigt långsamt och jag hann ju med att göra allting så det va ändå okej! Fick inge dricks för den delen heller så inga pengar in i sparburken än, men det är ju en ny dag imorrn! Bokat är det ett långbord på 14 personer och en etta då. Övrigt så testade vi på fatservering idag eller ja vi övade på varann då vi börjar med det imorrn. Fett nice det va lite svårt för man skulle stå som ett jävla mähä men det går nog! Elin höll där emot på att tappa fatet i mitt knä med massa äckliga grönsaker och skit men jag räddade allt med händerna i stället hah jävla lirare! Efter skolan så gick jag upp till centrum med Elin skulle ju gymma med plen men hon är sjuk så det sket sej, jag va endå skit trött så det spelade ingenstor roll. TRäffade freddis där oxå vi fikade och kollade runt i affärer. Hon köpte två par brallor för bara 150spänn as fräna! Sen rullade vi hemmåt. Mysdag liksom med polarna är ju aldrig fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback