NÄR KROPPEN SÄGER IFRÅN.


Det är mycket nu i mitt liv. Jag mår inte alls bra. Är arg jämt utan anledning och det går ut äver dom jag älskar. Jag står i mellan två vägar när det gäller fotbollen igen jag vet inte om jag har ngt sug längre. Jag sover as dåligt jag känner mig orolig. För avd det vet jag inte men det känns som om något komemr hända. Och framför allt allt runt mina vänner nu. Svek hat kärlek tårar ja allt. Även på torsdag ha rjag fått min tid hos läkaren. Jag ska vara glad tills jag får en diagnos om jag nu får nån. Jag vet själv att något är fel, men vill inte visa mig svag inför någon annan än mig själv. Det kan sätta stopp för mig. Torsdagen kan bli den värsta dagen för mig eller kanske den bästa det får tiden avgöra. Nu vill jag bara krya´pa under täcket och gråta. Jag sakanr mig mamma som a´ldrig förr och framförallt saknar jag gamla tider. Jag vill byta skola jag vill bort. Jag vill börja om. Träffa nya vänner nya intressen. Jag vill sikta framåt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback