KRYPA HEM VAR DET!

Gårdagen vad ska man säga? Jag svarade på en fb status om fest som var fem minuter från mig och jag ångrar ingenting! Drog på fest vid tio tiden hemma hos martin. Det va Jag Tess Pilen Becca Emma och Jossan som drog tillsammans. Vi möttes vid mig och gick gemensamt dit. Först öppnade ingen så vi knatade rätt in i väntan på att se vilka som var där. Då var det bara Melek Jocke Emil och Maran då. Sen rullade det in massa folk, kajsa wille vendis hw orre ja hela jävla ösmo kändes det som as grymt. Vi började kvällen med shotar som smackade hora! Det var så jävla äckligt men vi brudar hade ett löfte vi skulle krypa hem! Vi körde massa öj spel oc jag fick åka bussen miljoners gånger. Vi dansade och bara söp skallen av oss. Lite drama blev det men inget som vi behöver ta upp. Tårar kom det oxå jag va bajs full och grät men som tur var hade jag mina älsklings vänner och även nya ansikten. Jag grät inte för tatt någon var elak nejnej för massa annat haha. Efter det glömde jag alltvi drack och fyfan vad vi dansa loss! Gjorde även ngt jag kanske inte borde gjort men vadfan det är fest! Pilen la en pizza hahah jag dooog! Allt finns på film och det komemr upp jag lovar!!



Lite bilder från igår fler kommer under kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback