KOM HEM NU SNÄLLA

Det har gått dagar det har gått veckor det har gått månade nu. Den tionde december åkte du och jag vet att du har det tungt. Förlåt för alla gånger jag vart till ett helvete ja alla gånge rjag skriker och jämt vill ha det som jag vill. Aldrig lyssnar ja är en jobbig barnunge. Jag kommer ändra på men eller nej jag HAR ändrat på mig. Allt för din min älskade mamma! Jag behöver dig här nu. Jag behöver en axel att gråta på en mamma som finns där för mig. Vi måste gå vidare från förr, det senaste året var vi mer ifrån varann än med varann. Jobbigt men det är sanningen och den kan man aldrig gömma sig ifrån jag har testat. Men allt jag vill nu är att du kommer hem min älskade mami. DEt är inte långt kvar nu men endå känns det jobbigt. EN sak du aldrig får glömma vad kag än säger, hur jag en beter mig på älskar jag dig. Du bar runt på mig i nio månader du är mitt kött mitt blod. Mahal kita Marina Lepiten ♥



mitt blod mitt kött mitt allt
min mamma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

okejokej :)

aa jag ska skriva på idag :))

såg att man kunde sola där också hur mkt kostar det ??

<3

2012-01-25 @ 09:10:32
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Anonym

okejokej :)

aa jag ska skriva på idag :))

såg att man kunde sola där också hur mkt kostar det ??

<3

2012-01-25 @ 09:10:32
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback