KALAS BRA BRÖÖDER!

Idag mår jag toppen, endå sov jag jätte dåligt och var jätte trött när jag gick upp imorse. Tog mig i allafall till skolan oh böt om för en servering dag. Jag Henrik och Emil skulle ha ett sällskap påm 45personer. Allt gick jätte bra och jag har äntligen lärt mig bära fyra tallrikar yes! Allt flöt på tills en av våra gäster typ blir sjuk eller något liknande. Det är olklart vad som hände vet bara att ambulansen hämtade honom och dom fick inge svar av honom när dom försökte tilltala honom. Läskigt som fan! Alla va lite små chokade men alla skötte sig kalas bra. Det visade sig mot slutet när vi delade upp våran dricks och hade skrapat ihop lite mer än 200kr!! hihi glad tjej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback