HÄRLIGT NÄR DET RULLAR IN PENGAR!

Igår va ded dax att jobba igen då, vi var i solna på karolinska där det var ngn brud som hade blivit professor som skulle firas riktigt ordentligt. Åkte direkt efter skolan med Robin och sen va det två nya tjejer som ska vara med nu, jessika och tessan tror jag dom hette. Under tiden tid så ha rjag nog aldrig skrattat så mkt som jag gjorde igår, vi körde fel vi körde in i bussfiler vi kom inte upp för en backe haha herregud säger jag bara! Men vi kom i allafall fram dit dukade upp och bytte om. Kände mig riktigt bra igår för jag bärde fyra tallrikar hela tiden så det rullade på riktigt ordentligt. Sen skulle vår chef skämma ut mej en skvätt genom att pressentera mig för ngn jävel hah skön! Aja kvällen gick i allafall skit bra och det kändes skönt att åka hem vid halv tolv tiden för då va pengarna inne och jag somna hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback