HÅRD TRÄNING NU!

Träningsvärk svettig men på topp humör!
Idag fick jag tbx min dator eftre ca tre veckor inne på lagning så nu kommer jag kunde uppdatera bättre och framförallt kolla fb eftersom min nya lur lever sitt egna liv. Nu har det i allafall vart mkt latheter för min del tyvärr, har inte allsvart på gymet mkt men ändrar på det nu! Började redan idag med fyrpass innomhus uppe på IP då planen är helvit efter all snö som föll nu under kvällen. Det var jobbigt som fasiken jag va helt död i benen men det kändes på jävla underbart efter! Imorrn kör vi dubbelpass. Först på gym i skolan och sen efter skolan drar jag till gymet med mina favvosar! Bilder kommer komma upp när vi köttar gärnet hhi puss


Leker fett med starK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback